@tuncerfigen @UPSTurkiye Merhaba, öncelikle yaşadığınız deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size… https://t.co/hbHLMmBwiF
@omeratalay Merhaba, öncelikle yaşadığınız deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yard… https://t.co/JGwIAj90j9
@doqan3lg Merhaba, UPS kargo şirketi ile çalışılmaktadır. İyi günler dileriz.
@gulduduc @UPSTurkiye @UPSDestek Merhaba, öncelikle yaşadığınız deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteri… https://t.co/TgGRQzeZMi
@veronikavanilis Merhaba, DM'inizi kontrol etmenizi rica ederiz. İyi akşamlar dileriz.
@mruseng Merhaba, öncelikle yaşadığınız deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımc… https://t.co/LTldEjmQdm
@glgndr @UPSTurkiye @bkilicist @UPSPolicy @UPS_Europe Merhaba, size daha iyi yardımcı olabilmemiz için sipariş numa… https://t.co/xcwaIJtk8Z
@drcandyy Merhaba, öncelikle yaşadığınız deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. DM'inizi kontrol etmenizi rica ederiz.
@candascavus Merhaba, 07.01.2021 tarihinde iade işlemi gerçekleşmiştir. İyi günler dileriz.
@candascavus Merhaba, konu yetkili birimlerimize iletilmiştir. Konuyla ilgili bilgi alındıktan sonra tarafınıza ger… https://t.co/jlT2b2mDKa