@DilaAbdik Yaşamış olduğunuz deneyim için üzgünüz. Geribildiriminiz Misafir İlişkileri Departmanı’na iletilmiştir,… https://t.co/ySXZxeS0AH
@Senaaluclu Yaşamış olduğunuz deneyim için üzgünüz. Geribildiriminiz Misafir İlişkileri Departmanı’na iletilmiştir,… https://t.co/e2Y6BqjR4w
@denizsowndiary Yaşamış olduğunuz deneyim için üzgünüz. Geribildiriminiz Misafir İlişkileri Departmanı’na iletilmiş… https://t.co/7WP9NdGJ70
@plnalkdmr Merhaba, geribildiriminiz Misafir İlişkileri Departmanı’na iletilmiştir, birebir görüşme sağlamak adına… https://t.co/pZa6ts5ZHB
@nekusati Merhaba, kötü bir deneyim yaşadığınız için üzgünüz. Şikayetinizi ilgili birilere ileteceğiz. Size geri dö… https://t.co/KnSAm9LXkX
@pelin2810 @gamzecizreli Merhaba, ilgili arkadaşlarımızın sizinle iletişime geçmesi için bizimle DM üzerinden ileti… https://t.co/qnz7xVSI2Q
@MugeAnliP Merhaba, paylaştığınız konuya istinaden markamız adına özür dileriz. Konunun çözüme kavuşmasına sevindik. Sevgilerimizle. ❤️
@yemeksepeti @cicikus666bicak @cicikus666bicak merhaba, paylaştığınız konuya istinaden markamız adına özür dileriz.… https://t.co/3ae5JOSOs2
@lioncann Merhaba, markamız adına tekrar özür dileriz. Yetkili birimlerimiz ile iletişime geçtik konuyla ilgilendiklerini belirtmek isteriz.
@lioncann Merhaba, deneyimlediğiniz olumsuz tecrübeden dolayı markamız adına özür dileriz. Sizinle birebir iletişim… https://t.co/lE4LOAH8id